Известие

Collapse
No announcement yet.

Брера

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Брера

    Здравейте, предстои ми покупка на дизелова Брера и искам да ме посъветвате за какво да внимавам при огледите. Мерси

  • #2
    А закарай на власт на я във форумен сервиз.Или при познат автомеханик който разбира от италианки.

    Гледа се за смесване на антифриз с масло, пукната глава, удари, необичаен цвят на газовете от ауспуха- принципно сега в студа до 10 минути след запалване не би трябвало да виждаш излизащите от ауспусите изгорели газове от двигателя.До 10 минути, обичайно между третата и 5 тата минута газовете може да са като пара или леко бели, след това трябва да не се виждат.Лятото / при топло време от 20 градуса и нагоре още със запалването на двигателя не би трябвало да ги виждаш.Гледат се и километрите в действителност колко са- има си място в което не могат да се превъртат.

    Намери си помощник- автомеханик, без такъв няма да се оправиш и почти сигурно ще те прецакат- имаш една такава колежка вече във форума, но със 159-ка.


    Успех с покупката.
    Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 19:50. Основание: Допълване
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

    Comment


    • #3
      Благодаря ти! Главите слабо място ли са им или е мит?

      Comment


      • #4
        На който му се случи е "слабо място", за мен засега е мит.

        Иска качествено масло и когато започне регенерация на ДПФ за тези които имат да не се прекъсва, а да се кара докато се регенира.

        Възможно е вече главата "да е тръгнала".

        Това се получава от прегряване.
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
          На който му се случи е "слабо място", за мен засега е мит.

          Иска качествено масло и когато започне регенерация на ДПФ за тези които имат да не се прекъсва, а да се кара докато се регенира.

          Възможно е вече главата "да е тръгнала".

          Това се получава от прегряване.
          И как разбираш кога започва регенерация на ДПФ-а...?...защото например при Опела си индикира....а при нас е бош лаф...

          ---------- Post added at 22:15 ---------- Previous post was at 22:14 ----------

          ...и какво става, като е прекъснеш....нищо....

          ---------- Post added at 22:17 ---------- Previous post was at 22:15 ----------

          ...да не си мислиш, че има определен брой регенерации и след това аут на дпф-а.....когато се задръсти кашля като мен след две кутии цигари Камел на ден..

          ---------- Post added at 22:27 ---------- Previous post was at 22:17 ----------

          Първоначално публикувано от Zornica Nedkova Покажи съобщение
          Благодаря ти! Главите слабо място ли са им или е мит?
          Километрите, обслужването, немарливост и т.н....са слабото място........ама това няма как да го знаеш....повече късмет ти желая.....иначе ще те посъветвам, ако ти хареса кола, по добре жертвай 50- 100 лева за диагностика и тестдраив...сипи му нафта на джамбазина...тествай е при различни режими....а не палиш на плаца....о тя работи добре.....и я взимаш....а след това....ебати в байра грее....
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #6
            Освен техническото състояние прегледайте много внимателно колата отдолу, а също и екстериор и интериор. Имайте предвид, че при Брера външните и вътрешните детайли с леки изключения като фаровете, халогените и таблото вътре с приборите - всичко останало, капаци, калници, врати, стъкла, огледала, стопове, таван, седалки, мокети, кори на врати и прочее няма НИЩО общо със 159 !!! Съответно са адски трудни за намиране, супер скъпи и повечето се доставят само от чужбина .. да не кажа всичките. Така, че внимателно прегледайте интериора за липси и/или счупени компоненти и потърсете цена на същите .. аналогично и отвън.

            Поздрави
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
            Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

            Comment


            • #7
              Благодаря ви за съветите!

              Comment


              • #8
                От чисто любопитство, колата от България ли е? Ако да, коя обява?
                Аз в Октомври взех Брера и гледах няколко.....
                sigpic
                1999 Alfa Romeo 146 1.6 TS Junior -> ex
                2006 Alfa Romeo 159SW 1.9 JTD
                2007 Alfa Romeo Brera 2.4 JTD

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                  И как разбираш кога започва регенерация на ДПФ-а...?...защото например при Опела си индикира....а при нас е бош лаф...[COLOR="Silver"]
                  Едно лирично отклонение..

                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=95814

                  ... С тая разлика, че сега не е на същото място индикатора... Играх си и му намерих подходящо...
                  Last edited by undy; d.m.y г., 21:26.
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                    Едно лирично отклонение..

                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=95814

                    ... С тая разлика, че сега не е на същото място индикатора... Играх си и му намерих подходящо...
                    Чел съм я темата...постарал си се......въпроса ми е, дпф-а има определен брой регенерации, или сдава багажа след като се задръсти тотално......тоез на диагностика показва некви проценти, те се променят при регенерация и т.н...просто незнам, дали има смисъл да ги следя тия неща.....карам 159-ка от година и три месеца и до сега само два пъти я хванах когато прави дерегенерация.....и то по разхода на дисплея.....слезнах от колата и се заслушах, вярно звука беше по друг, газовете излизаха по бързо от накрайника на ауспуха и бяха с много по висока температура...само това установих....никакви пушеци, абсолютна чистота отзад......което малко ме учуди, че в тоя момент трябва да изхвърля натрупаните сажди и т.н....
                    Даже си мисля, че е по добре тази регенерация да се остави да я направи на място, а не в движение, защото тогава спада температурата на процеса и изгарянето не е пълно.....това с издухването е бош лаф според мен...гледам, издухват ги с компресори, къпат ги с некви химикали и т.н.....но ден до пладне...веднъж задръстил ли се е до край, си иска нов, или премахване...
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                      Чел съм я темата...постарал си се......въпроса ми е, дпф-а има определен брой регенерации, или сдава багажа след като се задръсти тотално......тоез на диагностика показва некви проценти, те се променят при регенерация и т.н...просто незнам, дали има смисъл да ги следя тия неща.....карам 159-ка от година и три месеца и до сега само два пъти я хванах когато прави дерегенерация.....и то по разхода на дисплея.....слезнах от колата и се заслушах, вярно звука беше по друг, газовете излизаха по бързо от накрайника на ауспуха и бяха с много по висока температура...само това установих....никакви пушеци, абсолютна чистота отзад......което малко ме учуди, че в тоя момент трябва да изхвърля натрупаните сажди и т.н....
                      Даже си мисля, че е по добре тази регенерация да се остави да я направи на място, а не в движение, защото тогава спада температурата на процеса и изгарянето не е пълно.....това с издухването е бош лаф според мен...гледам, издухват ги с компресори, къпат ги с некви химикали и т.н.....но ден до пладне...веднъж задръстил ли се е до край, си иска нов, или премахване...
                      Ми по-добре е в движение по принцип, та да издухва изгорелите сажди. При мен също няма пушеци, само мирише по-гадно и разликата в работата на мотора, това е. Иначе като всяко нещо има ресурс. Най-бързо се скапват, като не си завършват регенерациите докрай.. дефакто си е перманентно задръстен донякъде и в един момент "бау"... лампи, грешки и т.н.
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #12
                        https://m.cars.bg/offer/c2746452
                        За тази става въпрос. Собственикът я е препоръчал на ,,негов човек", който впоследствие се свърза с мен.

                        Comment


                        • #13
                          Изглежда много добре, дано километрите са истински.. с изключение на липсата на екстри малко, но все пак общото състояние е по-важно.
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • #14
                            На мен ще ми липсва само кожата, но си прав, че други неща са по важни

                            Comment


                            • #15
                              Кожата е добра само за гледане.
                              Нещо мекичко (плюш, алкантара) е по-приятно за пипане и по-топло зимата.
                              156 2.0TS

                              Comment

                              Working...
                              X